Klacht: Huisje niet goed schoon

op 17 september 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

We hebben een midweek geboekt bij Roompot Marinapark in Volendam. Bij aankomst in het huisje hing er een vieze geur en deze lucht was er ook niet uit te krijgen. Bedden waren erg hard en een zere rug was niet te voorkomen. De 2e dag hadden we veel regen en kwamen we er achter dat het keukenraam lekte en tochte. Aangezien we een baby van 6 weken bij ons hadden wilden we graag dat het werd opgelost ivm de tocht en een lekkend raam hoort niet. We zijn naar de receptie gegaan en de medewerker was snel bij ons huisje, als antwoord kregen we dat er een nieuw raam in moest en daar moesten we het mee doen, er werd geen enkele oplossing gezocht. We hebben zelf de eindschoommaak gedaan en vooral de vloeren waren echt zwart, ik vind dat dit niet kan. Medewerkers hadden geen tijd voor ons bij de receptie, niet klant vriendelijk. We hebben een leuk verblijf gehad maar de klantvriendelijkheid van zowel de receptie medewerker als van de service medewerker was erg slecht en ook was het huisje dus ook echt niet schoon!!

Ik ben tevreden als mijn klacht over het raam gemaakt wordt en dat de huisjes beter worden schoongemaakt. Als mensen zelf schoonmaken controleer de huisjes dan goed. Graag zou ik een deel van mijn geld terug willen, voor dit geld in zo'n huisje zitten vind ik het niet waard!

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Roompot

1 dag geleden - Hartelijk dank voor het doorsturen van deze klacht. Wij hebben de gasten telefonisch proberen te bereiken om de klacht inhoudelijk te bespreken. Echter was de gast hiervoor niet beschikbaar en hebben wij een schriftelijke reactie gestuurd met daarbij een tegemoetkoming in de vorm van een korting op een volgend verblijf.

Alle klachten die gemeld zijn door Harriet95