Klacht: Huisje erg vies, haakjes ontbraken en waren afgebroken afzuigsysteem helemaal onder het stof niet schoongemaakt schiffers op de bedden huisje stonk erg muf

op 06 september 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Chalet erg vies, haakjes ontbraken en waren afgebroken afzuigsysteem in de badkamer onder het stof , in de theepot zat gewoon schimmel huisje stonk muf

We hebben geboekt voor 5 dagen maandag zijn we aangekomen en woensdagochtend zijn wel vroeg vertrokken.
Het was gewoon allemaal te vies voor woorden mijn vriendin en dochter van anderhalf zijn ziek geworden.
2 van de 5 dagen verblijven en dan ruim 275,00 betalen plus borg 60 euro we hebben het huisje nog schoner achtergelaten dan het al was.
Graag zien wij 2 dagen verblijft graag tegoed worden gestort.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 11 september 2017 om 16:07 geantwoord

Heeft op 13 september 2017 om 13:11 geantwoord

Achteraf gezien vind ik de compensatie erg tegenvallen. Een bon te besteden op een Roompot park. Wij gaan liever nooit meer heen. We zijn letterlijk ziek geworden van de schimmel die in de fluitketel zat. Je snapt dat wij geen behoefte hebben om terug te gaan. Wij kiezen volgende keer zeker een ander park na deze klachten afhandeling.

Alle klachten die gemeld zijn door jeroen duin