Klacht: Ondeskundigheid arts

Boslaan8 op 17 oktober 2019 over Huisartsenpost Lelystad in de categorie Zorginstellingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zondagmorgen 13-10 om ongeveer half 5 gebeld voor afspraak huisartsenpost , nr. 0900 3336333. Vanwege enorme buikpijn van mijn man, tevens al 2 dagen geen ontlasting, konden om 10 over 8 terecht maar hebben tot 9 uur moeten wachten terwijl er niemand anders aanwezig was. De arts heeft globaal naar mijn man gekeken, buik gevoeld en vervolgens zijn we naar huis gestuurd met een recept voor lactulose en het advies om maar Paracetemol in te nemen.
Na 2 uur thuis werden de klachten alleen maar erger en hij behoorlijk koorts kreeg, vervolgens de huisartsenpost weer gebeld en konden toen in Dronten terecht. Dr. Van Galen constateerde vrijwel direct dat het de blindedarm was, na bloedafname uit de vinger wat gelijk onderzocht werd, werd mijn man gelijk naar St. Jansdal in Harderwijk gestuurd, de arts had al een spoedopname daar geregeld. In Harderwijk gelijk antibiotica gehad en de boodschap hier blijven. De volgende ochtend is hij gelijk geopereerd.

Wij vinden het niet terecht dat er twee keer een consult in rekening wordt gebracht voor bezoek huisartsenpost. In Lelystad heeft de dienstdoende arts onvoldoende met de klachten gedaan.

Gewenste Oplossing:

.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huisartsenpost Lelystad

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huisartsenpost Lelystad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Boslaan8