Klacht: Niet adequaat gehandeld

debart69 op 20 juli 2021 over Huisartsenpost Lelystad in de categorie Zorginstellingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn man heeft met een tafelzaag in zijn vinger gezaagd, meteen huisartsenpost gebeld, 13 wachtende voor mij ( hij slikt bloedverdunners)
Er meteen maar heen gereden dan mag je niet naar binnen, je moet weer bellen weer 13 wachtende wacht maar in de auto vervolgens afspraak maken pas over een uur kan je terecht.
Eenmaal binnen even klungelig verbinden ,geen foto ondanks dat er gezegd wordt dat het verbrijzeld is , geen tetanus prik geen antibiotica, kijk het maar een paar dagen aan was het advies, de volgende dag huisarts gebeld die vond het raar dat dit alles niet is gebeurd, gelukkig alsnog een tetanus, antibiotica, en foto. Schandalig gewoon

Gewenste Oplossing:

Als er meteen gehandeld was , ik had dit zelf wel kunnen doen ,er was ook een hoop onzekerheid van de arts en assistent die in de leer was , de arts moest Bellen met een ander die door de telefoon blijkbaar kon zien wat de ernst was , achteraf is zijn bot gecrust nagel volledig weg en vingertop afgerukt, er had wat meer adequaat gehandeld moeten worden zoals tetanus, antibiotica wat heel belangrijk is

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huisartsenpost Lelystad

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huisartsenpost Lelystad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door debart69