Klacht: Huilend de bus weer uit!

Sabrina123456789 op 02 april 2018 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn dochter heeft vanmiddag met de bus willen reizen van Valthermond richting Emmen. Om 16:00 uur stond ze te wachten op de bus lijn 74. Graag zou ik in contact komen met de desbetreffende buschauffeur. De manier waarop mijn dochter is behandeld door deze meneer is echt afschuwelijk en dramatisch respectloos. Haar Ov-studentenkaart weigerde op de een of andere manier waarop de chauffeur haar voor een keuze stelde en letterlijk tegen haar heeft gezegd Dat wordt dan betalen of ik trap je de bus uit!…. Sorry, maar ik ben echt ontzettend boos op deze chauffeur. Hoe haalt hij het in zijn hoofd om op deze manier haar aan te spreken Mijn dochter heeft me gebeld en ik heb haar opgehaald met de auto… Hoezo beter reizen met de bus Beter voor het milieu Zou ik toch maar eens gaan nadenken over de mensen die u aan het werk zet bij QBUZ..

Graag zou ik dat de chauffeur zijn excuses aanbied voor zijn manier van inlichting geven of aanspreken van jongeren. Ik zou hem ook anders graag de bus uittrappen.... Voelt niet goed om zo tegen elkaar te praten toch

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door