Klacht: Huid irritatie na gebruik bruisbal

op 16 februari 2018 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Vandaag bruisbal gekocht als verrassing voor mijn zoon. Deze kon dus niet wachten om in bad te gaan vanavond. De bruisbal deed zijn werk goed,maar mijn zoon was na 1 minuut al huilend weer uit bad. Zijn huid in de hals/kin was erg geïrriteerd evenals zijn nek en ook de wangen. De oorzaak is waarschijnlijk de gouden glitters die vrij komen uit de bruisbal. Mijn zoon van 10 ging in het verleden vaak even naar de action, maar na vanavond gaat hij nooit weer op zijn fietsje naar de action zegt ie.

Andere ouders waarschuwen!
Passende oplossing van action

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Action

9 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Reactie van de melder van de klacht Harry 70

9 maanden geleden - Gebeld door action alles door gesproken en hebben er een notitie van gemaakt. Was de eerste klacht over dit product. Deze klacht kan gesloten worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Harry 70