Klacht: Te veel betaald

Lo op 30 september 2020 over Hubo in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de site van Hubo staat een PVC Buis 110×3.2 mm 200 cm Voor 13,49€

Bij de kassa moet ik 21,75€ afrekenen.
Op mijn vraag of die prijs wel goed is omdat hij op intenet voor 13,49€ staat,
Vertelde men mij dat het de juiste prijs was.

Als ik dat had geweten was ik wel doorgereden naar Gamma daar staat hij voor10,99€

Op mijn klacht per mail naar Hubo is geen reactie gekomen.

Gewenste Oplossing:

Het teveel betaalde teruggestort

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hubo over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hubo in behandeling genomen

Bericht van Hubo

3 jaren geleden - Beste Louis, Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Ik neem persoonlijk contact met u op, graag zou ik van u willen weten bij welke Hubo Vestiging u bent geweest om de PVC Buis aan te schaffen. Met vriendelijke groet, Koen Hubo Klantenservice

Bericht van Hubo

3 jaren geleden - Beste Louis, Inmiddels heeft de eigenaar van de desbetreffende vestiging contact met u gehad en zal het prijsverschil worden verrekend. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Koen Hubo Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Lo