Klacht: Onvriendelijk, beschuldiging

Michael Aken, van op 14 september 2022 over Hubo in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds kort is er een Hubo geopend, bij ons in Twello. De eigenaar, beschuldigd klanten van het niet betalen van goederen, uit zijn vorige bedrijf genaamd Klunder te Twello. Hij houdt nu de gespaarde punten, wat er momenteel al veel zijn, vast om zo onze schuld af te lossen. Ten eerste is er geen oude schuld, zou deze er wel zijn, valt deze niet onder de Hubo. Daarnaast is dhr, onbeschoft tegen klanten, maar ook in bijzijn van klanten tegen eigen personeel. Wij hopen dat u ons kunt helpen, met deze ingewikkelde kwestie.

Gewenste Oplossing:

Als de gespaarde punten vrij worden gegeven, en zich professioneel opstelt naar zowel klanten als eigen personeel!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hubo over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hubo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hubo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hubo

Heeft op 14 september 2022 om 16:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag mevrouw Dorenveld, Wij zullen uw klacht in behandeling nemen en zullen per e-mail bij u hier op terug komen. Met vriendelijke groeten, Hubo Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Klacht Hubo