Klacht: Ondermaatse kwaliteit kasten Keter

HermanVD op 17 oktober 2019 over Hubo in de categorie Bouwmarkten

Ik kocht enkele weken geleden 2 promo pakketten met PVC kasten van Keter. Elk pakket bevatte een hoge en een lage kast, kostprijs 75 euro per pakket. Ik vroeg de verkoper uitdrukkelijk of dit stevige kasten waren, wat hij me verzekerde. Eenmaal gemonteerd en ingeladen, zakt de schabben al door, zelf onder het gewicht van enkel een doosje schoenpoetsmiddelen. 4 maal per mail contact opgenomen met Hubo, zowel de winkel als het hoofdkantoor, maar die klantendienst is nog slechter dan de kasten. Ze hebben de arrogantie om totaal niet te reageren. Geld binnen is blijkbaar voldoende.

Terugname kasten

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hubo

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hubo nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Hubo

3 jaren geleden - Beste Herman, We sluiten jouw klacht op Klacht.nl omdat deze gedateerd is en waarschijnlijk al is opgelost via een ander kanaal. Mocht dit niet het geval zijn kun je deze natuurlijk opnieuw plaatsen zodat we jouw case alsnog kunnen oppakken. Met vriendelijke groet, Hubo Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door HermanVD