Klacht: Nieuw zonnescherm werkt niet

Cor Wagenberg op 22 oktober 2022 over Hubo in de categorie Bouwmarkten

11 maanden geleden hebben ze bij mijn ouders van Hubo, vestiging Made, een nieuw zonnescherm gehangen. Het eerste zonnescherm dat ze kwamen hangen had een verkeerde afmeting omdat ze het verkeerd ingemeten hadden. Toen ze het zonnescherm hadden gehangen, met de juiste afmeting, sloot het zonnescherm niet geheel waardoor het doek nat werd. Nadat ze erbij waren geweest sloot de kap van het zonnescherm niet in zijn geheel maar wel iets verder. Ondertussen zijn ze 5 keer geweest met als gevolg dat het doek door hangt het is verrimpeld en als je het zonnescherm op wilt draaien maakt het een krassend en forcerend geluid. Maar ondertussen zijn we 11 maanden verder en zijn we nog niets opgeschoten en wordt het zonnescherm er niet beter op. Mijn ouders zijn 80 jaar en blijkbaar makkelijke slachtoffers om de boel maar te laten versloffen in de hoop dat ze ophouden met bellen. De leverancier van het zonnescherm wordt er door Hubo niet bijgehaald omdat het geld kost. De service van Hubo Madera ver te zoeken.

Wij zijn tevreden als er een zonnescherm hangt waarvan de kap sluit, het doek strak staat en het op een normale manier oprolt. Als dit niet mogelijk komen ze het zonnescherm er maar afhalen, storten ze het geld terug en gaan we naar een ander

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hubo over deze klacht.

Bericht van Hubo

1 jaar geleden - Hartelijk dank voor uw bericht. Na contact met Hubo Made hebben wij vernomen dat zij reeds deze ochtend bij u aanwezig zijn om de klacht in behandeling te nemen. Met vriendelijke groeten, Hubo Klantenservice.

Reactie van de melder van de klacht Cor Wagenberg

1 jaar geleden - Goedemorgen, Hubo Made heeft na alle tevredenheid de problemen opgelost. Bedankt voor jullie hulp ook namens mijn vader. Met vriendelijke groet, Erik Quaijtaal

Bericht van Hubo

1 jaar geleden - Goedemorgen Meneer Quaijtaal, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij zijn blij dat alles naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groeten, Edith - Hubo Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Cor Wagenberg