Klacht: kettingzaag

op 19 maart 2017 over Hubo in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heel af en toe stopt de zaag. Omdat ik iemand had gehuurd voor tuin onderhoud , heb ik tegen garantie voorwaarden van bosch zaag geopend om probleem te lokaliseren H et probleem werd veroorzaakt door het Fail-Save mechanisme
Zaag in oorspronkelijke staat naar Hubo Spijkenisse gebracht voor demonstate.
Beheerder Hubo weigerde pertinent deze demonstatie. Heb hierna tijdelijk Fail-Safe verwijderd. Reparatie komt later wel.
Ik heb heel veel bij Hubo gekocht. Dat is nu dus over.

Gewenste Oplossing:

Als service het niveau van IKEA benaderd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hubo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hubo over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hubo nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Hubo

1 maand geleden - Beste heer/mevrouw Rijkee,We sluiten jouw klacht op Klacht.nl omdat deze gedateerd is en waarschijnlijk al is opgelost via een ander kanaal. Mocht dit niet het geval zijn kun je deze natuurlijk opnieuw plaatsen zodat we jouw case alsnog kunnen oppakken.Met vriendelijke groet, Hubo Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door J.E.H. Rijkee