Klacht: Grastrimmer

op 15 mei 2017 over Hubo in de categorie Bouwmarkten

Ik heb precies 2 jaar geleden een nieuwe trimmer gekocht van Black & Decker GL 350 Type 1.
Nu heb ik hier met plezier mee gewerkt totdat de houder van het draad defect raakte.
Hier zitten aan de “zijkanten” 2 doorvoeren voor het draad echter zijn deze er allebei uitgebroken. ik denk kan gebeuren alleen tot mijn verbazing blijken deze onderdelen niet meer geproduceerd worden.
Oftewel je moet maar een nieuwe kopen want we kunnen als leverancier niks meer voor je doen.
Volgens mij worden apparaten geproduceerd met een bepaalde levensduur dus ga ik ervan uit dat een dergelijke trimmer minimaal een jaar of 8 mee moet kunnen gaan omdat de gebruiksperiode relatief kort is.
Nu is mijn vraag hoe gaat Black & Decker hier de klant in tegenmoet komen om hun bedrijfsnaam hoog te houden bij mij persoonlijk.

Ik wacht het antwoord op mijn vraag even af.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hubo

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hubo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door aalbers4