Klacht: Folderaanbieding niet leverbaar

[email protected] op 08 december 2022 over Hubo in de categorie Bouwmarkten

Ik zag in de folder van 5 december 2022 een Calex LED-lichtsnoer (oplaadbaar) voor € 10,. Bij mijn Hubo op de Beverweg in Breda was hij niet geleverd en zou hij ook niet meer komen. Ik werd verwezen naar een grotere Hubo op Heuvelplein in Breda. Ook daar niet beschikbaar. Werd weer doorverwezen naar nog grotere Hubo’s in Chaam of Zundert of Made. In Chaam: niet beschikbaar. In Made: de oplaadbare LED-strips waren besteld, zodra ze binnen zijn wordt ik gebeld voor 2 exemplaren. Zo gedaan. Echter, nadat ik naar Made was gereden bleek het te gaan om NIET-oplaadbare exemplaren. De bedrijfsleidster van Hubo Made had dit ook al gezien en had hierover al contact gehad met het hoofdkantoor. Dat werd verteld dat het een fout was in de folderaanbieding.
Welnu, ik vind dat dit niet zomaar kan.

Omdat de Calex oplaadbare LED-strip wel gewoon in het assortiment zit bij Hubo verwacht ik, zodra ze weer op voorraad zijn, dat Hubo mij alsnog 2 oplaadbare LED-strips van Calex aanbiedt voor de folderprijs van € 10, per stuk.

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hubo over deze klacht.

Bericht van Hubo

1 jaar geleden - Beste Kees Van Der Velden, het betreft een leverancier die besloot te stoppen met het aanbieden van dit artikel. Wij hebben geprobeerd hetzelfde artikel nog te verkrijgen maar helaas is dat niet gelukt. Wel is er een alternatief, die ook op voorraad is in de vestiging in Made, maar deze is helaas niet oplaadbaar, maar werkt met een stekker. Ter tegemoetkoming is deze voor dezelfde prijs als die in de folder aan te schaffen : 10,- Met vriendelijke groet, Bianca Hubo klantenservice

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 jaar geleden - Bedankt voor uw snelle reactie.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]