Klacht: Binnen 14 dagen alsnog geen geld terug

Mike16122000 op 26 februari 2024 over Hubo in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hierbij wil ik graag een formele klacht indienen over de service en het retourbeleid van Hubo Bergambacht. Op 10-2-2024 heb ik een klopboormachine gekocht bij dit filiaal. Bij de aankoop heb ik expliciet gevraagd naar het retourbeleid, waarbij mij werd bevestigd dat retourneren binnen 14 dagen mogelijk was, op vertoon van de kassabon en mits het product in originele staat verkeerde.

Eenmaal thuis heb ik de klopboormachine uitgepakt en geconstateerd dat deze helemaal onder de olie zat. Daarnaast heb ik na verder onderzoek op internet besloten dat ik liever een ander merk wilde vanwege de betere kwaliteit die werd aangeboden.

Op 24-2-2024 ben ik teruggegaan naar de winkel om de klopboormachine te retourneren. Tot mijn verbazing werd mij verteld dat dit niet mogelijk was omdat het product als gebruikt werd beschouwd, ondanks dat ik het alleen uit de doos had gehaald en niet daadwerkelijk had gebruikt. Na een onaangename discussie met het personeel, werd ik doorverwezen naar de heer Mark Woudwijk om de kwestie te bespreken. Helaas escaleerde het gesprek en werd mij verteld dat gereedschap na aankoop niet geretourneerd kan worden, maar alleen omgeruild kan worden voor een nieuw exemplaar.

Hoewel ik akkoord ben gegaan met het terugkrijgen van mijn geld, ben ik zeer teleurgesteld over de behandeling die ik heb ontvangen in de winkel. Ik was in de veronderstelling dat ik binnen 14 dagen elk product kon retourneren, zoals mij door het personeel werd verteld. Daarnaast vind ik het onacceptabel dat ik nu niet meer welkom ben in de winkel om iets te kopen, alleen omdat ik mijn recht op retourneren heb willen uitoefenen.

Gewenste Oplossing:

Hoef geen oplossing. Meer dat dit duidelijk wordt gemaakt wat er allemaal speelt in de Hubo Bergambacht. Dat natuurlijk totaal niet klantvriendelijk is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hubo over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Mike16122000