Klacht: berkenplex van filiaal Veen

ad-andel op 22 oktober 2020 over Hubo in de categorie Bouwmarkten

Er wordt mij een andere kwaliteit berkenplex geleverd dan ik bestel. Ik moet wel de duurdere kwaliteit afrekenen. Ze weten zelf niet eens wat het verschil is tussen de B/BB en de CP/CP. Overal op internet is dit te vinden. Ik wordt uitgelachen als ik hier navraag bij hun naar doe. Ze zeggen dat er B/BB op de pakbon maar het wordt bij een kennis besteld en die komt nu volgens mij op een lucratieve manier van zijn krattenhout af en laat mij die nu duur betalen.

Dat als ik B/BB bestel die dan ook krijg of anders een factuur voor de ruim € 20,- goedkopere plaat. Verder erg tevreden maar kom er op dit onderwerp niet uit.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hubo over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hubo in behandeling genomen

Bericht van Hubo

3 jaren geleden - Beste AJ van der Wiel, We hebben uw klacht gelezen en we gaan het onderzoeken, u hoort z.s.m. van ons. Met vriendelijke groet, Bianca Hubo klantenservice

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hubo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hubo

Heeft op 23 oktober 2020 om 14:54 geantwoord

Beste AJ van der Wiel,

Inmiddels heeft de vestiging u een toelichting gegeven en uit coulance een creditnota aan u verstuurd. Mocht u aan de hand hiervan nog vragen of opmerkingen hebben dan staan de medewerkers van Hubo Veen u graag te woord. Graag tot ziens bij Hubo!

Bianca
Hubo klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door ad-andel