Klacht: Slechte communicatie reparatie status

Pijltje op 20 februari 2023 over Huawei Technologies Netherlands B.V. in de categorie Electronica - GSM

Klacht
Ik bezit een Huawei Watch 3. Deze heeft een bekend probleem. Het horloge kan niet updaten, wat blijkens internetredactie vaker voorkomt en vermoedelijk te maken heeft met een ouder type moederbord. Ik heb het horloge op 2 januari naar Huawei verzonden ter reparatie. Dit verloopt via de klantenservice. Het verzenden fin al mis door een foute adressering vanuit Huawei op hun verzendlabel. Hier moest ik zelf achteraan en dit probleem oplossen. Uiteindelijk werd de ontvangst van het horloge op 10 januari 2023 bevestigd. Vanaf dat moment zit al te wachten op een status update. Customer Service Nederland beweert geen rechtstreeks contact te hebben met het reparatiebedrijf. Vreemd, aangezien ik wel via Customer service mijn reparatie moet aanmelden. De gemiddelde wachttijd zou momenteel iets langer zijn dan twee weken, vanwege drukte. Ik wacht nu al meer dan 7 weken op een update!! Niemand kan mij kennelijk vertellen hoever men is met mijn reparatie of waarom dit zo lang duurt. Uiteindelijk zou de manager van customer service dit escaleren, maar sindsdien zijn er 5 dagen verstreken en nog geen nieuws….dit ondanks mijn wekelijkse vraag wat de status van mijn reparatie is. Ik wil nu eindelijk wel eens weten wat de status van de reparatie is en wanneer ik mijn horloge gerepareerd en wel werkend (dus met update mogelijkheid) retour kan verwachten.

Graag status update over mijn reparatie en een verwachte retourdatum van het gerepareerde product

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huawei Technologies Netherlands B.V.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huawei Technologies Netherlands B.V. over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Pijltje