Klacht: Slechte afhandeling klacht Free Buds Huawei

WKre081969 op 24 juli 2020 over Huawei Technologies Netherlands B.V. in de categorie Electronica - GSM

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een setje Free Buds, binnen het garantietermijn, retour gestuurd naar het Service Center van Huawei. Geheel compleet met originele verpakking en in zeer goede staat. De klacht is dat 1 vd 2 elke keer de verbinding verliest en uitvalt. Na een week krijg ik ze niet gerepareerd retour met de reden artikel 9 AB en D. Hierbij mijn reactie op de redenen van Huawei; A) Hoezo normale slijtage vd apparartuur of de normale veroudering van apparatuur? Ze zijn vervangen rond 19-03-2019, dus dit is al een vervangend paar (2e klacht) omdat de andere ook al kapot gingen, dus volgens mij vallen ze nog gewoon binnen de garantievoorwaarden van 24 maanden. B) het product niet op een normale en gewoonlijke wijze gebruiken; HOEZO, graag feiten, ik ben er harstikke zuinig op! Ik kan foto’s overleggen van de staat van het doosje en de Freebuds, daar zit geen enkel krasje op of andere zichtbare schade. D) Onjuist gebruik, misbruik of nalatigheid … dit is echt te GEK voor woorden. Nalatigheid …. misbruik?!?!?! …. dit slaat werkelijk alles!!! Dan hadden de Free buds en/of doosje er wel heel anders uitgezien. De combinatie B en D vind ik echt te ver gaan gezien de staat van het product! Je voelt je gewoon persoonlijk aangevallen ……

Gewenste Oplossing:

Als Huawei zich houdt aan de garantievoorwaarden en de Free Buds repareert en/of vervangt. Daarnaast vind ik een excuses ook wel op zijn plaats! Ik had ook netjes in mijn schrijven een vraag toegevoegd om tegen bijbetaling bv de Free buds 3 te kunnen kopen omdat dit nu al het 2e setje Free Buds is wat kapot is gegaan, dat zegt genoeg over de kwaliteit van de eerdere geproduceerde Free Buds.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huawei Technologies Netherlands B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huawei Technologies Netherlands B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WKre081969