Klacht: Reparatie

Edward van Wooning op 16 juni 2023 over Huawei Technologies Netherlands B.V. in de categorie Electronica - GSM

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vind het echt heel treurig wat de service reparatie van Huawei verricht.
Reparatie smartwatch gt 2 pro

1: drie keer ter reparatie/euvel niet
verholpen
2: twee keer update, beweren dat
horloge in orde is, wat niet het geval is
3: Derde reparatie, geven aan dat er een nieuw moederbord in zit en software geüpdatet. Horloge . heeft zelfde probleem
4: Krijg niet mijn eigen horloge terug
maar een ander met hetzelfde
probleem
5: Hartslag afwijking 50 slagen per
minuut en aangeven dat alles in
orde is.
6: ondertussen ben ik nu meer dan 7
weken mijn horloge kwijt.

Gewenste Oplossing:

Een gerepareerd en goed werkend smartwatch gt 2 pro en een reactie wat er gedaan is met mijn klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huawei Technologies Netherlands B.V. over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Edward van Wooning