Klacht: Losse knoppen als spare parts kunnen niet worden opgestuurd

Rupke99 op 05 december 2022 over Huawei Technologies Netherlands B.V. in de categorie Electronica - GSM

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van mijn Smartwatch GT2e classic is een knop afgegaan. Na contact met Huawei blijkt dat ze deze knoppen in hun service centrum hebben. maar dat het alleen mogelijk is de volledige horloge ter reparatie op te sturen. Het is een kwestie van niet willen om deze parts te leveren, ipv niet kunnen. Jammer genoeg heeft de service medewerker dit geprobeerd, maar de supervisor verbiedt dit. Dat noem ik nou een gebrek aan service Huawei.

Gewenste Oplossing:

Het opsturen van 2 knoppen (incl veertjes en borgringen) van de Huawei GT2e classic

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huawei Technologies Netherlands B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huawei Technologies Netherlands B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huawei Technologies Netherlands B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rupke99