Klacht: Huawei vind geen passende oplossing voor probleem

AnoniemB96 op 13 juli 2020 over Huawei Technologies Netherlands B.V. in de categorie Electronica - GSM

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klacht als volgt gemeld bij Huawei.
Na update EMUI 10 kan ik mijn scherm niet meer openen om apps in te zien. Vermeld bij Huawei. Gaven als tip cache geheugen te verwijderen. Dit gedaan middels hun aangegeven methode. Vervolgens werkt mijn telefoon nog steeds niet naar behoren. Teruggekoppeld naar Huawei. Gaven aan dat ik mijn telefoon maar moest resetten en een backup moest maken. Het is toch te gek voor woorden dat ik gedwongen wordt mijn telefoon te updaten, want hier kom je niet onderuit. De update vervolgens niet goed werkt en ik dan maar mijn hele telefoon mag resetten.

Gewenste Oplossing:

Ik zie graag dat Huawei de update aanpast of het probleem verhelpt, in plaats van het probleem bij de klant te leggen, gezien op internet hier meer mensen last van hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huawei Technologies Netherlands B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huawei Technologies Netherlands B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AnoniemB96