Mijn Klacht:
Hallo, ik heb hier eerder een klacht ingediend als tallship (ik kan helaas niet meer inloggen via dat account). Ik ben er achter gekomen dat het om de fido-beveiligingssleutel gaat. Iedere keer weer wordt de laatst bekende instellingen teruggezet. Ik heb gekeken of ik de beveiligingssleutel kon veranderen maar dat gaat helaas niet. Ik heb contact opgenomen met huawei maar dan krijg ik te horen dat ik een mailtje moet sturen naar huawei. Dat heb ik geprobeerd maar de mail (Gmail) blijft synchroniseren en stuurt niks door. Er verdwijnen foto’s. De telefoon loopt snel leeg. Als ik bovenin het scherm vast hou en naar beneden haal, zie ik de fido sleutel even opflikkeren. Daaronder zie ik een prullenbak, die daar voorheen niet zat. Tevens zie ik bij mijn gegevens dat het garantiebewijs donkergrijs is. Dus kan het niet zien. Op de telefoon is mijn telefoonnummer onbekend dit terwijl ik toch echt het nummer heb ingevuld.
Ook zijn de updates in appgallery kleiner dan er vermeld wordt. Bijvoorbeeld: HMS core was 89mb nu 39,1mb. Er staat een streep door de grote update. Ik kan nergens terug vinden hoe dat mogelijk is.
Ik had een code ontvangen via Gmail maar die is weg. Ook via sms, ook die is weg. Ik kan veel instellingen niet meer aanpassen. Sms is mms geworden en constant op de achtergrond en via roaming maar kan dat niet aanpassen. Met contacten hetzelfde probleem. De fido-beveiligingssleutel hetzelfde maar die is ook constant op internet. Ik begrijp er niks meer van. Ik had 2x avast erop gezet maar op de huawei werd gemeld dat er een verkeerd bestandje in het 2e gedeelte zat (niet in het antivirusprogramma zelf) . Dus het 2e gedeelte maar weer verwijderd. Het 2e gedeelte gaat om veilig opschonen.
En ga zo maar door.
Gewenste Oplossing:
Dat er een oplossing komt. Dat de telefoon weer van mij is en dat er niet meer vanuit een ander account ingelogd kan worden.
Dat huawei makkelijker te bereiken is.
