Klacht: Geen garantie

Rob30 op 16 december 2022 over Huawei Technologies Netherlands B.V. in de categorie Electronica - GSM

Mijn horloge de gt2 smartwacht stopte ermee via de chat retour ticket gehad en klokje moest naar brussel na 2 weken klokje terug helemaal blij .
Na een half uur weer stuk wederom opgestuurd vele malen via de chat mail telefoon gevraagd waar mijn klokje bleef nu na bijna 9 weken een mail gehad met een factuur van €287.00 om het klokje te repareren want er zou vloeistof schade zijn geen reparatie en stuk terugsturen €30.00 ????
Klokje zit nog in de garantieperiode en zou waterdicht moeten zijn er zitten zelfs zwemfuncties op.
Via mail en chat word geen oplossing geboden met andere worden klokje kwijt binnen de 2 jaar.
Dus mijn advies koopt nooit iets meer van Huawei

Vervanging

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huawei Technologies Netherlands B.V.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huawei Technologies Netherlands B.V. over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huawei Technologies Netherlands B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rob30