Klacht: Defect raken van mijn smartwatch binnen garantietijd.

Mariet Billekens-Roelofs op 18 juni 2024 over Huawei Technologies Netherlands B.V. in de categorie Electronica - GSM

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn smartwatch ging defect binnen de garantietermijn. Hij zou niet zonder betaling gemaakt worden. Na een eerdere klacht zou hij toch gemaakt worden en kreeg ik een waardebon van €50 die 2 maanden geldig was ( dit was een wassen neus want er is daar niks te koop onder de €50 nog geen horloge bandje). 9 april kreeg ik te horen dat hij klaar was en opgestuurd zou worden. Maar helaas ook na wekelijks mailen weet niemand waar hij is en hoe dat het ermee is. Communicatie kennen ze daar niet tussen de afdelingen. Ik verwacht hem niet meer terug. Zeer slechte service, ik koop echt niks meer van Huawei als dit zo wordt afgehandeld.

Gewenste Oplossing:

Mijn eigen smartwatch gerepareerd terug en anders als hij kwijt is een nieuwe ( het is tenslotte hun fout) . Dat zou moeten kunnen bij zo.n groot bedrijf of maken hun wekelijks zulke fouten??

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huawei Technologies Netherlands B.V. over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Mariet Billekens-Roelofs