Klacht: Binnen 1 maand is mijn Smart watch GT 2 Pro is kapot 4 maanden bezig met reparatie

Niks123456 op 29 september 2022 over Huawei Technologies Netherlands B.V. in de categorie Electronica - GSM

4 maanden geleden heb ik Huawei Watch GT 2 Pro gekocht. Na één maand was het kapot. Ik heb de klantenservice hiervoor gebeld en op hen verzoek heb ik de horloge voor reparatie gestuurd. 3 weken later heb ik het terug gekregen maar het was niet gerepareerd. Na paar keer bellen een ene manager Jim te hebben gesproken (via chat) moest mijn horloge naar Brussel voor de reparatie. Daarvoor was het nog een opgestuurd naar Amsterdam. Na reparatiebeurt van Brussel heb ik ze nog eens benadert, want het probleem was niet opgelost. Het moest naar hogere afdeling (ik zou niet weten wat dat is) voor denk ik 5de keer geëscaleerd worden. Het is nu twee weken geleden dat ik niks van de hogere hand heb gehoord.
Ik had echt niet verwacht dat Huawei zoooo slechte service / product zou hebben. IK RAAD NIEMAND AAN OM IETS VAN HUAWEI TE KOPEN. Koop je en is het kapot gegaan dan is het waarschijnlijk verstandiger om dat ding weg te gooien. Huawei klanten service is een klaagmuur die niets doet

IK wil mijn geld terug.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huawei Technologies Netherlands B.V.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huawei Technologies Netherlands B.V. over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huawei Technologies Netherlands B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Niks123456