Klacht: HTC vive.

op 29 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ben al meer dan een maand bezig om een virtual reality bril om te ruilen.
Die van mij was niet compleet namelijk en moet worden opgehaald.
Na het sturen van een klachtenformulier nam iemand per mail contact met mij op, omdat de zaak bij hen niet duidelijk was.
Ik heb uiteraard geantwoord en uitgelegd wat er fout is gegaan.
Verder niets meer van gehoord.
Is het nu zo moielijk om met mij een afspraak te maken wanneer die bril kan worden opgehaald?
Peter Maas.

Nadat er met mij een afspraak is gemaakt om de bril bij mij te komen ophalen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

9 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht peerkepjotr

8 maanden geleden - Beste mensen, Tot mijn grote opluchting kan ik melden dat de klacht uitstekend is opgelost. Mvg. Peter Maas.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 02 januari 2017 om 10:18 geantwoord

Geachte heer Maas,

Wij gaan ervan uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynalogic WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door peerkepjotr