Klacht: hr

op 26 december 2012 over Makro in de categorie Groothandels

wij hebben al geruime tijd een bij makro gekochte bk BALANS koekenpan, geschikt voor alle warmtebronnen de afm van de kekenpan is 28 cm. wij bakken op inductie. het is ons niet bekend wanneer wij koekenpan hebben aangeschaft maar dit zal ca 1 jaar geleden zijn, nota etc. ontbreekt. het gaat ons niet om geld of i.d. maar wij willen u wel mededelen dat bedoelde koekenpan, ofschoon wij deze overeenkomstig de voorschriften hebben behandeld en zeker niet met scherpe voorwerpen hebben gewerkt tijdens bakken, pitbeschadigingen
vertoont, die naar onze mening voortkomen uit onvolkomenheden van de anti-aanbaklaag. slechts enkele weken heeft de pan naar behoren gefunctioneerd en ging toen vooral in het midden aanbranden ofschoon wij altijd wat olijfolie gebruiken. Deze pan zal door mij nu niet langer worden gebruikt en zullen wij een gewone nieuwe pan met antiaanbaklaag aanschaffen.

nogmaals het is mij niet om geld te doen of i.d. beter is het dat bk zorgt voor een product dat voldoet aan de verwachtingen, zeker voor de prijs die wij hebben betaald

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Makro in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Makro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Makro

Heeft op 04 januari 2013 om 11:19 geantwoord

Geachte heer Gardenier,

Het spijt ons te vernemen dat u uw koekenpan niet in orde is.

Graag willen wij u klacht in behandeling nemen, maar hiervoor missen wij een aantal gegevens. Wij verzoeken u vriendelijk om ons uw Makro pasnummer waarop de aankoop heeft plaatsgevonden aan ons door te geven. U kunt hiervoor onderstaand e-mail adres gebruiken:

contact@makro.nl.

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

MAKRO NEDERLAND

J. Oversloot
Customer Service Center

Postbus 159
2290 AD Wateringen
E contact@makro.nl
P 0900 2025300 (€ 0,25 per minuut)
F 0174 292 441

Alle klachten die gemeld zijn door jacob gardenier