Klacht: Dropshipper verplicht de koper om te retourneren naar China

Duizendpootj op 01 mei 2025 over Hoymans in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kocht kleding bij deze website, online, zonder te weten dat het een dropshipper betrof.
Toen ik er achter kwam heb ik direct een mail gestuurd om de koop te ontbinden. De verkoper koos er voor om de zending daarna nog te versturen.
Nu wil de verkoper mij geen adres in Nederland geven voor retour, en beroept zich op de algemene voorwaarden.
Volgens de Nederlandse wet moet de verkoper een adres in Nederland verstrekken. Het is namelijk een Nederlandse website.

Gewenste Oplossing:

Ik wil een Nederlands retouradres krijgen, en mijn geld binnen 14 dagen op de bankrekening.

Daarnaast wil ik geen zogenaamd betere opties meer voorgeschoteld krijgen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hoymans

Reactie van de melder van de klacht Duizendpootj

3 weken geleden - Hoymans is er niet op uit om klachten af te handelen. Het is een oplichter die er slechts op uit is zoveel mogelijk geld naar zich toe te harken. Dus wees gewaarschuwd voor dropshipping!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hoymans nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Duizendpootj