Klacht: Houten jalouzien

op 31 augustus 2016 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

8 augustus jalouzien besteld en zouden vermaakt worden duurde 10 dagen na 10 dagen niks gehoord weer gebeld sorry moest zijn 3 weken nu na meeer dan 3 weken weer niks gebeld , deze dame zei mij ik zal informeren bij fabrikant, ik ga eerst koffie drinken(hoe kun je zo iets zeggen) en dan bel ik u terug weer niks ik na de bedrijfsleider gebeld hij zou informeren en zou mij terug bellen tot nu toe nog steeds niks gehoord .
Verschrikkelijk vind ik hetvan zoon bedrijf waar je altijd komt om zo met de klanten om te gaan, ik weet nu niet wat ik er mee aan moet
Mijn aankoop isgedaan in Best
Graag hoor ik hier iets van
Gr, mevr.Oosterhoff 0620817827

Als ik onderhand iets hoor van hoe het nu moey

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Karwei over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Roosterhoff

2 maanden geleden - karwei heeft een reactie terug gedaan op 31/08 binnen 3 dagen zouden ze meer laten horen nooit niks meer gehoord zeer slechte zaak KARWEI

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 26 september 2016 om 08:58 geantwoord

deal is niet doorgegaan. Aanbetaling terug betaald.
This message is intended solely for the use of the individual(s) to whom it is addressed. Its contents, inclusive of any attachments, is confidential. No third-party rights shall come into existence on the basis thereof. If you are not the named addressee of this message please inform us and destroy this message without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person

Alle klachten die gemeld zijn door Roosterhoff