Klacht: houdt zich niet aan de afspraken, niet bereikbaar per mail of post.

op 21 februari 2018 over Always Happy in de categorie Loterijen

Ik ben een aantal weken benaderd door de loterij Always Happy loterij. Ik was uitgekozen samen net 150 anderen voor deel te kunnen nemen. Ik ben hier te snel op in gegaan en lid ben geworden. Nu wil ik mijn abbonement graag opzeggen, omdat Always Happy niets oplevert. Ik wil dat er niets meer van mijn rekening wordt afgeschreven. Ik heb de hun beloofde mail niet ontvangen. Kan ook geen adres of iets dergelijks op Google vinden om tot een oplossing te komen. Tot nu toe heb ik alle afgeschreven bedragen gestorneerd. Dat moet toch aangeven, dat ik niet bij deze club wil horen.

Als alle afschrijvingenstoppen ik geen "lid" meer ben van deze organisatie, die alleen maar mensen bedonderd, om zelf Always Happy te zijn. Zowel van dit bedrijf als van de incassant E.T.G.T. facilitair BV wil ik geen rekeningen/afschrijvingen meer ontvangen en dat zij telefonisch contact met mij opnemen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Always Happy

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Always Happy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annelouwsma