Klacht: Houden niet aan de voorwaarden en beloftes

op 03 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Betreft het abonnement mobiel van Tele2,
Er is veel gaande in het begin kreeg ik een verkeerde contract gestuurd dit zou na gestuurd worden door de klantenservice dat is nooit gebeurt . Ik zou terug gebeld worden dit is ook niet gebeurt, meerdere malen gebeld naar de klantenservice en gaven het weer door aan de afdeling daarna had ik heel slecht bereik . Dit zouden ze oplossen en kijken of het aan de gsm lag. Was niet het geval volgens tele2 zou de omgeving waar ik woon goed bereik hebben.
De slechte ervaring heb ik ook via mijn bank een blokkade gedaan altijd netjes betaald. Ik kijk op mijn pagina en zag dat er een bedrag open staat dit ook tele2 weer gebeld en ze zei als je gewoon netjes de rekening betaald voorkom je aan extra kosten en word je niet afgesloten. Volgende dag was ik afgesloten en kreeg kosten. Tele 2 houd niet aan de afspraken en beloftes . Zo ben ik niet klant geworden. Door geen /slecht bereik wil ik kosteloos contract ontbinding desnoods Samsung s6 retour.
Zo ben ik niet klant natuurlijk geworden, tele2 wil altijd klant tevredenheid houden en een oplossing maar dat is tot nu toe niet het geval en we zijn maanden verder.

Contract kosteloos ontbinding en desnoods gsm retour

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Georginad