Klacht: Hotmail password is gewijzigd en geheime vraag vergeten

op 29 juni 2012 over Microsoft in de categorie Software

Kon password van hotmail account niet meer wijzigen en kende geheime vragen niet meer. Formulier ingevuld en microsoft deelde mee dat ik niet werd gezien als eigenaar van dat account. Ik wilde mijn password wijzigen zodat ik mijn data van oude xbox over te zetten naar nieuwe xbox. Helaas kan dat niet meer door de starre houding van microsoft, dus nieuwe xbox blijft nu onder het stof. Ik kon via mijn iphone wel alle mails ontvangen en versturen onder dat account, maar vandaag blijkt mijn account te zijn gehackt en kan nu niets meer doen.

Contact met mijn opnemen om tot een oplossing te komen.

Bericht van Microsoft

5 jaren geleden - Indien U al contact heeft gehad met de klantondersteuning kunnen wij hier uit veiligheid redenen niets aan doen. Dit is om te voorkomen dat accounts kunnen worden misbruikt.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Microsoft in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht blierop

5 jaren geleden - Ik kan al maanden niet in in mijn mailbox via de hotmail site, maar ik kon wel via mijn iphone mailbox benaderen. Sinds 29 juni is dat ook niet meer mogelijk, omdat mijn account is gehackt en spam mail van dat account wordt gestuurd. Microsoft wil uit veiligheids redenen geen pw resetten noch telefonisch contact opnemen met mij om tot een oplossing te komen, maar laat wel hackers toe om pw te veranderen en spam te versturen. Gaarne contact opnemen met mij om pw te resetten of account op te doeken.

Bericht van Microsoft

5 jaren geleden - Wij betreuren uw reactie maar vragen wel uw begrip om het feit dat wanneer wij te makkelijk een account vrijgeven dit nadelig is voor de gebruikers van de service. Wij adviseren U daarom in de toekomst uw email account ten alle tijden te voorzien van een werkend secundair email adres en uw wachtwoord geregeld te wijziging. Probeer het formulier nogmaals zo volledig mogelijk in te vullen om zo te bewijzen dat U de rechtmatige eigenaar van het account bent.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Microsoft een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht blierop

5 jaren geleden - Het invullen van formulier zal niet baten. Ik maanden geleden geprobeerd maar nul op het rekest. Ik had mails die in iPhone hotmail inbox doorgegeven en mails die ik had verstuurd, maar dat hielp ook niet. Nu mijn account is gehackt krijg ik van jullie de melding dag jullie niets kunnen doen dit ter voorkoming van misbruik. Vreemd vandaag krijg ik een email van Windows live team op dit mail account met link om pw te resetten waarmee ik me heb aangemeld bij deze site . Echter gaat het niet om dit account maar om mijn andere mail account techmenx@hotmail.com. Als daar nu een pw reset mail wordt gestuurd dan kan ik er nog steed niet bij via iphone, want hacker heeft mijn pw gewijzIgd. In ieder geval bedankt voor de hulp.

Alle klachten die gemeld zijn door blierop