Klacht: activeren

op 14 juni 2018 over Hotelspecials in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn zus 2 jaar geleden een hotel cadeaukaart van €50,00 cadeau gegeven deze heb ik online besteld. Na twee ellendige jaren voor mijn zus is er nu eindelijk wat rust gekomen en wil ze met haar vriend een hotel boeken, Nu blijkt dat de kaart niet geactiveerd is u kan zich natuurlijk voorstellen dat ik niet meer weet bij welke site ik deze kaart heb besteld.
zoeken in mijn bankafschrift lukt ook niet die gaan maar anderhalf jaar terug.
Wat kan hotelspecials voor mijn betekenen ? als iemand dit weekendje verdiend is t mijn zus wel. het nr is 6064362030164623364 hopende op goede reactie mvg Patricia

Gewenste Oplossing:

Zou t heel fijn zijn dat ze via hotelspecials een hotel zouden kunnen boeken met de hotelcadeaukaart

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hotelspecials over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hotelspecials in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotelspecials een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotelspecials

Heeft op 09 juli 2018 om 16:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door trieske2109688