Mijn Klacht:
Op 09-05-15 wouden mijn vriendin en ik een nachtje aan zee doorbrengen. We vonden een hotel waar we in het verleden nog al verbleven hadden op de site van hotelspecials. Na het ingeven van de datum zagen we dat er nog een kamer vrij was. We wouden deze dus boeken.. Alle persoonsgegevens waren dus ingegeven waarna we moesten betalen. Na de beveiligingscode van de bank via pc banking te hebben ingegeven kregen we niet de melding dat de betaling gelukt was maar wel dat de accommodatie niet beschikbaar was op het gekozen tijdstip. Dit vonden we vreemd waarna we dezelfde (executive kamer) nog eens probeerden te boeken. Tot onze spijt kregen we weer dezelfde melding. We beslisten dan om eens een hotdeal superior kamer proberen te boeken. Deze was volgens de site ook beschikbaar. We gaven opnieuw onze gegevens in waarna ik opnieuw werd doorverbonden naar de website van de bank voor de beveiligingscode via pc banking. Hier kregen we weer de melding dat de accommodatie niet beschikbaar was op het gekozen tijdstip. We beslisten dus een ander hotel te boeken via een andere site. Wanneer ik hiervan de bevestiging wilde afdrukken via ons mailadres zagen we tot onze verbazing de bevestigingsmail van het hotel dat we zojuist hadden geboekt via de andere site alsook 3 bevestingsmails van hotelspecials. Raar nadat we 3x de melding hadden gekregen dat de accommodatie niet beschikbaar was. We probeerden te bellen naar Hotelspecials maar daar is niemand bereikbaar na 18u op zaterdag. Ik besliste dus om rechtstreeks naar het hotel (hotel Royal Astrid te Oostende) te bellen om te melden wat er was gebeurd. Daar kreeg ik Bjorn Lamberts aan de lijn (Assistent Manager). Ik vertelde hem dat we dus zeker niet kwamen overnachten in geen enkel van de 3 kamers waarna hij mij zei dat hij de kamers dan terug administratief vrij zou zetten. De volgende dag belde ik nogmaals naar de klantenservice van hotelspecials (waar ze mij vriendelijk verder hielpen) om te vragen wat de mogelijkheden waren om mijn geld te recupereren. Hier verteldne ze mij in eerste instantie dat ik zowieso voor 2 kamers mijn geld zou terugkrijgen en er voor de 3e kamer met het hotel moest worden gebeld door hun. Ze gingen mij terugbellen. Een paar uur later kreeg ik een andere medewerkster aan de lijn welke mij vertelde dat ik niets van mijn geld terug zou zien omdat volgens haar het hotel erop stond dat ze vergoed werden voor deze kamers. Dit klopt niet volgens de hotelmanager welke ik ook nog terug heb gebeld. Hij vertelde me ook dat ik mijn geld enkel via hotelspecials terug kan vorderen maar daar vertellen ze mij dat ik het via het hotel zou moeten regelen. Ik heb enkel betaald aan hotelspecials niet via het hotel zelf. Ik vind het spijtig dat het op deze manier moet lopen, maar ik zie geen andere uitweg vermits ik van hier naar daar en van daar naar hier wordt gestuurd.
de boekingsnummers zijn:
HD6919MA7465 van 85 euro.
NH6241VH9234 van 85 euro.
CL8528VH8295 van 105 euro.
Allen op naam van mijn vriendin Saskia Put.
Dit heeft ons in totaal dus 275 euro gekost aan hotelspecials waar we niets van hebben gehad.
Wel wensen we te benadrukken dat we in het verleden nog nooit problemen hebben gehad via hotelspecials en dat alles altijd correct is verlopen op deze keer na.
Hierdoor hopen we toch nog dat er iets geregeld kan worden zodat we in de toekomst opnieuw via hotelspecials kunnen boeken.
Mvg,
Clint Martens
Saskia Put
Gewenste Oplossing:
We zouden zeer graag de terubetaling van de betaalde kamers zien.
Alsook van de servicekosten.
Het telefoongesprek naar jullie klantendienst heeft me ook nog rond de 10 euro gekost, en hier is geen oplossing gevonden voor ons probleem.