Klacht: hotels op de website doen helemaal niet mee

op 29 november 2016 over HEMA Lekker Weg in de categorie Reizen Algemeen

Vandaag al voor de tweede keer dat blijkt dat het hotel dat op de website
staat niet mee doet.
Ben al weken aan het zoeken en proberen om mijn bon voor mijn 65 ste verjaardag te verzilveren.
Eerst deed hotel Mercure in Zwolle niet mee. Had hele weekende gepland en tot de keuze van Zwolle gekomen. Op het moment dat ik wilde reserveren bleek het hotel niet mee te doen.
Toen omgeschakeld en nieuwe plannen gemaakt. Afgesproken met verschillende familieleden om hen in het weekend van 9/10/11 december te bezoeken. Hotel in Hulshorst De Beijaard gebeld, er waren plekken, dus alles in orde. Net een mail gehad van hen waaruit blijkt dat zij ook niet meer mee doen maar nog wel op de website staan.
Dit kan echt niet!!!!!!!
Heel veel tijd en moeite gedaan om een goede plek te vinden en te combineren met van alles en nog wat en dan blijkt dat de website niet klopt. Verder gaat het bijna altijd om hotels waar heel veel negatieve reacties bij staan.

Als ik toch naar hotel De Beijaard in Hulshorst kan gaan, of Mercure in Zwolle ,of als ik mijn bon kan verzilveren.
Indien er geen goede oplossing is dan zal ik zeker negatieve verhalen over dit soort bonnen door vertellen!!!

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA Lekker Weg

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA Lekker Weg nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Hanny Kuijpers Diemeer

3 dagen geleden - Klacht na 5 dagen nog niet verholpen of aanvaardbare oplossing gekregen. Waardeloos!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Hanny Kuijpers Diemeer