Klacht: Hotelkamer overnachting

op 07 februari 2018 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Geachte heer/mevrouw,
Afgelopen weekend ben ik met jullie hotelovernachting actiebon naar een hotel in Wassenaar geweest.
Tot onze verbazing kregen wij een zolderkamer aangeboden. Deze kamer was naar onze begrippen een low budget kamer. Ik ben gelijk naar beneden gegaan en heb mij beklacht hierover gedaan. De manager was niet aanwezig er was alleen een ober. Hij gaf aan dat dit inderdaad het kleinste kamertje was van het hotel. Ter compensatie werd ons een portie bitterballen en een welkomstdrankje aangeboden.
De volgende dag tijdens het uitchekken heb ik bovenstaande weer mede gedeeld. Ik had in oktober 2017 al een kamer geboekt. Ik kan mij niet voorstellen dat een voucher van Kruidvat synoniem staat aan een low-budget kamer, oftewel een zolderkamer. Ook waren de ramen van de kamer zo ontzettend smerig dat we er ‘s morgens niet doorheen konden kijken. En ‘s avonds zitten op een normale stoel was ook niet mogelijk. De afzuiginstalatie was naast ons raam, hier hadden we ‘s nachts hinder van ondervonden. Al met al waren we erg teleurgesteld, omdat we het idee hadden gehad in een schone en vriendelijke kamer te over nachten. Ik heb daarom ook aangegeven dat ik een klacht ging indienen. Er werd mij verteld dat ik dat dan maar moest doen. De recepionist gaf aan dat ik van te voren had moeten aangeven niet in kamer 306 te willen overnachten. Aangezien ik deze kamer niet van tevoren had gezien vond ik dit antwoord niet gepast.
Ik vind dit geen goede reclame voor Kruidvat, terwijl ik jullie winkel als zeer prettig ervaar.
Ik hoop dat jullie mijn klacht serieus willen nemen. Ik hoor graag van jullie!
Ik heb in de bijlage foto’s gestuurd zodat jullie kunnen zien dat mijn klacht niet ongegrond is.

Met vr gr B Matenaar

Deze klacht laat ik aan jullie over.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B Matenaar