Klacht: hotelbon

op 03 september 2018 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de Postcodeloterij agenda kun je overnachtingsbon aanvragen voor 2 personen voor 29.90

Gedaan maar er is zeer weinig keuze in hotels en data en wij willen gaan in het weekend en dan betaal je per persoon minimaal nog 10.00 extra en ook nog 5 euro reserveringskosten. Dus je betaal ik plaats van 29.90 per nacht 54.90 Dus vind thet een heel misleidende actie

Gewenste Oplossing:

Als ik kan boeken voor zoals aangegeven 29.90 5.00 reserveringskosten en dat ik nog keuze heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Fletcher Hotels

Heeft op 07 september 2018 om 14:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar onze Gastensupport via gastensupport@fletcher.nl
Alvast bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Team Fletcher Hotels

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door JvZutphen