Klacht: Hotelactie 2015

op 28 april 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Beste heer/mevrouw,

Vorig jaar november heb ik de hotelactie van de blokker aangeschaft, met de hoop hier veel plezier van te hebben.

Helaas kreeg ik twee weken terug niet erg leuk nieuws, namelijk dat mijn vriend waarmee ik graag een weekendje weg wou gaan met jullie hotelactie voor vier maanden uitgezonden wordt en pas eind augustus terug komt.
En gezien de hotelactie tot eind augustus loopt, heb ik direct heb ik netjes met jullie klantenservice telefonisch contact op genomen, om te vragen of het mogelijk om nog gebruik te maken van de hotelactie in de tweede week van september, dit was zeker mogelijk volgens de medewerker van de klantenservice.
Het enigste was ik moest doen was even contact opnemen met het desbetreffende hotel en vragen of er nog beschikbaarheid was op 9 t/m 11 september.
Dit was er in het Heerlen City Center wel degelijk, nu moest alleen de blokker deze reservering nog vastzetten en bevestigen.

Dit bleek een erg lastige opgave, vorige week maandag 18 april belde ik voor het eerst om dit te bespreken met iemand van de klantenservice van de blokker, dit zou in gang gezet worden en die zelfde middag zou ik nog een bevestiging krijgen, dit was helaas niet van toepassing.
Op 19 april heb ik weer contact op genomen op dit te bespreken dit keer met een andere medewerker van klantenservice, die kan al mijn gegevens niet eens terug vinden, na alles nog een keer te hebben uitgelegd, zou dit proces weer in gang worden gezet, ik zou de volgende dag terug gebeld worden.
Ook dit keer op 20 april niks vernomen niet via de mail of telefoon… diezelfde middag weer gebeld, weer wisten ze niet van mijn bestaan of van mijn reservering.
Nog 6 keer heb ik gebeld tot de dag van vandaag met precies dezelfde problemen als hierboven genoemd.
Normaal ben ik niet van het namen doorgeven en opvragen maar na 9 keer zelf contact opgenomen te hebben en dan keer op keer van het kastje naar de muur gestuurd te worden, was ik het behoorlijk zat, ik heb gesproken met Romy en Patricia, zij zouden contact met mij opnemen, tevergeefs….

Ik voel me totaal niet gehoord en ben zeer teleurgesteld in deze manier van klantenservice, hoe moeilijk kan het zijn om een reservering in gang te zetten en om deze via de mail te bevestigen.
Ik snap totaal niet wat hier mis aan kan gaan en hoe de communicatie in zo’n groot bedrijf zo waardeloos kan zijn.

Ik hoor graag van u of u hier een passende oplossing voor heeft.

Met vriendelijke groet, With kind regards,

Denise Lassooy
Management Assistant to Ewout Visser

KPN New Business, Security Services
Maanplein 32 | P.O. Box 3000 | 2500 GA The Hague | The Netherlands
Wilhelminakade 123 | P.O.Box 70024| 3000 LE Rotterdam | The Netherlands
Tel: 06-23190854 | Linkedin

Zodra de reservering vast staat bij het Heerlen City Center op 9 t/m 11 September en ik hier een bevestiging van krijg per mail.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 29 april 2016 om 15:30 geantwoord

Beste mevrouw Lassooy,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Naar aanleiding van uw bericht is er telefonisch contact met u opgenomen om dit probleem op te lossen.

Ik vind het heel vervelend dat het zo lang heeft moeten duren.
Daarom is er ook direct contact opgenomen met Princes om de vouchercode te verlengen met een aantal weken.
Ik kan me heel goed voorstellen dat u zeer teleurgesteld bent in het feit dat er beloftes zijn gemaakt en deze niet zijn nagekomen. Hier bied ik namens Blokker excuses voor aan. Ondanks alles hoop ik dat u een prettig verblijf zult hebben in het hotel!

Mocht u verder nog vragen en /of opmerkingen hebben dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet.

Romy