Klacht: hotel voucher niet ontvangen, alleen pakbon

op 16 juli 2012 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Aan blokker
Postbus 94072,
1090 GB Amsterdam

Roermond, 16 juli 2012

Beste mensen van Blokker,
Eind december 2011 heb ik via internet een Voucher golden Tulip bij jullie besteld TWV € 99,–. Op 28 december heb ik een brief van jullie ontvangen, deze brief heb ik open gemaakt en zag er de pakbon inzitten met vermelding; Voucher golden Tulip, artikel nr. 9592135 en ordernummer 1759829. Ik heb de inhoud niet echt uit de enveloppe gehaald maar de enveloppe met inhoud in de la gelegd van mijn bureau.
Op zondagavond, 15 juli wilde ik een boeking gaan maken voor een hotel in Loosdrecht, bij de online boeking werdt gevraagd een voucher code in te geven, deze kon ik niet op de pakbon vinden en heb daarom het hotel gebeld, een receptioniste maakte mij duidelijk dat er een apart formuliertje in de enveloppe zou moeten zitten met de vouchercode er op. Dit formulier zat niet in de enveloppe.
Nu kan ik dus geen boeking maken en gaat mijn enige vakantie uitstapje van dit jaar niet door.
Op maandagmorgen om 09:00 uur direct gebeld met de klantenservice van Blokker, hier werd mij door een vrouwelijke medewerkster gezegd dat ik maar beter had moeten controleren of alles compleet was en zij nu niks meer voor mij kon doen.
Ik had misschien eerder de enveloppe moeten controleren op de inhoud maar had alle vertrouwen in Blokker dat de inhoud compleet was, ik had de enveloppe ontvangen en dat was voor mij toen een teken dat ik alles binnen had om t.z.t. te kunnen boeken.
Hopelijk kunnen jullie nog iets voor mij betekenen anders ben ik mijn € 99,– kwijt en mijn enige vakantie uitstapje van dit jaar aangezien ik momenteel met mijn 53 jaar werkeloos thuis zit, na een werkperiode bij 1 baas van bijna 35 jaar, en het financieel niet zo breed heb.
Mijn vrouw en ik hadden graag van 16 t/m 18 augustus naar het golden Tulip hotel in Loosdrecht willen gaan.
Wij hopen dat jullie iets voor ons kunnen betekenen.
Met vriendelijke groeten,
Huub Sackers
Dennemarkenhof 17
6042 NE Roermond
Bijlage: Pakbon

Wij willen gewoon graag naar dit hotel kunnen gaan.Daar hebben wij uiteindelijk 99 euro voor betaald. En ander graag onze 99 euro retour. Tevens moet ik er bij zeggen dat ik tijdens het boeken ook nog eens zag dat je 15 euro per nacht moet bijbetalen, dit stond niet in de advertentie, alleen toeristen belasting zou nog bij betaald moeten worden

Alle klachten die gemeld zijn door blokker59