Klacht: Hotel Smartline Crioula _ vies en vuil, kakkerlakken…geen 4 sterren willen hier asap weg

op 16 september 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Geachte,

Dossier nummer 03 NVN 17227050 SID 1

Momenteel verblijven wij in kaapverdië, Smartline crioula hotel.

Op jullie website zag dit er een een gezellig , leuk en proper hotel uit.

Toen wij hier echter aankwamen, bleek hier niets van te kloppen. we werden “ontvangen”-vriendelijkheid is hier blijkbaar niet van toepassing – in een duidelijk bijna vervallen hotel.

De foto’s op de site weerspiegelen de werkelijkheid totaal niet. Alles is afgeleefd, vies en vuil.
Wat zo mooi leek op de website, bleek helemaal niets van waar.
Kakkerlakken in de gang, kakkerlakken in het zwembad, kakkerlakken in de croissants, kakkerlakken in de kamer , vieze plekken aan het hoofdeinde ( we mochten geen schunnige woorden gebuiken) van ons bed, totaal afgeleefde lampen met 1 cm stof op….kamer vuile en niet gekuist, haren alom van vorige??
Ook het eten is verschrikkelijk. Er is een zeer beperkte keuze , qua dranken kan je hier enkel plat water drinken. Al de rest is gewoon ondrinkbaar.

Wanneer wij hier onze reisleidter (Birte Leysen) contacteerde, nam ze onze klacht allesbehalve serieus. Ze vulde samen met ons een klachtenformulier in. Ze beweerde dat er in andere hotels momenteel geen plaats was. Naar een ander hotel gaan was geen optie.
Na wat praten met andere lotgenoten die ook niet langer in dit hotel willen verblijven, bleek dat er wél nog plaats was in aangelegen hotels. Wij zijn uiteraard ook zelf gaan navraag doen in deze hotels, ook zij bevestigden dit.
We vinden dit een enorm onprofessionele houding van de reisleidster. Deze heeft als job om ons verder te helpen, wij voelen ons hiermee in de steek gelaten.

Wanneer wij de andere hotels zagen (ook vier sterren) was dit dag en nacht verschil!!

Wij zouden dan ook graag hebben dat Neckermann eindelijk actie onderneemt om deze vakantie toch nog een beetje aangenaam te maken.

of LAAT Neckermann zich zo kennen of moeten we het voorstellen aan Alberto Stegeman ( Red mijn vakantie)

Gelieve ons dan ook zo snel mogelijk te contacteren om en ons naar een ander hotel te brengen. Wat een voor honymoon vakantie moet zijn is dit de hel. Dank je Neckermann

Ps wij zijn enkel telefonisch te bereiken

Laurent De Meyer
Laura Bastiaens
00 32 496 68 87 11

Naar een ander hotel te worden overgebracht die wel een 4 sterren waard is

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 16 september 2016 om 16:50 geantwoord

Wij hebben een dringende mail gestuurd naar onze collega's op de bestemming met het verzoek een passende oplossing te zoeken en om deze klanten te contacteren.

Heeft op 16 september 2016 om 20:31 geantwoord

Geachte,

Nogmaals worden van het kastje naar de muur gestuurd.
Indien we geen oplossing vinden…. Schakelen we onze advocaat in .
Zo niet zijn we echt verplicht Alberto stegemans in te schakelen.
00 32 473 922 812

Reactie van de melder van de klacht ddims

8 maanden geleden - Wijzigen Geachte, We hebben net melding gekregen van Laurent De Meyer En Laura Bastiaans dat er eventueel een oplossing zou zijn maar dan moeten ze tussen 700 en 1.500 extra bij betalen voor hun 4 resterende dagen . Dit is echt niet acceptabel, dit is ronduit schandalig. Wij willen dat dit vandaag of ten laatste morgen is opgelost en dat ze niets hoeven te betalen. Nogmaals worden van het kastje naar de muur gestuurd. Indien we geen oplossing vinden…. Schakelen we onze advocaat in . De lokale reisleider ( madame leysen) veegt er letterlijk haar broek aan . Dit hebben we sinds de 20 jaren dat wij met Neckermann reizen nooit meegemaakt. Ik zou willen dat jullie ons nog vandaag telefonisch contacteren met een oplossing. Zo niet zijn we echt verplicht Alberto stegemans in te schakelen. 00 32 473 922 812

Alle klachten die gemeld zijn door ddims