Klacht: zeer slecht, er deugt iets niet

carolien002 op 15 mei 2014 over Hotel Ravel Hilversum in de categorie klachtmelden

Met een medewerkers was besproken dat mijn reservering verplaatst kon worden voor 15 euro. Bij vertrek werd van mij 25 euro gevraagd. De medewerker reageerde erg onvriendelijk toen ik haar uitlegde dat dit een fout moest zijn. Op de rekening stond dan ook ‘logies’ bij kenmerk van de betaling, wat dus totaal niet relevant is. Met de medewerker viel echter totaal niet te praten, zij deed erg asociaal.
Toen ik haar later belde om te vragen waar ik de huisregels kon vinden omtrent reserveringen was zij ook totaal niet vriendelijk en zei ze me ‘ergens op de website’. Ik vroeg haar of zij mij kon vertellen waar precies omdat ik het niet kon vinden. Ze zei me ‘het moet er op staan dus zoek maar goed’, dit zei ze ook toen ik haar vroeg of zij mij de huisregels misschien zou kunnen mailen of opsturen. Er zijn dus waarschijnlijk geen huisregels.
De vrouw deed erg raar aan de telefoon, ik heb het idee dat er iets niet deugt. Ook stond er bijvoorbeeld opeens iemand in onze kamer omdat ‘de deur niet dicht was’. toen we aan het ontbijten waren hoorden we haar met een man praten over dingen die niet bewezen kunnen worden in de rechtbank en ‘camerabeelden.

Ik wil op zijn minst de 25 euro terug die zij niet extra in rekening hadden mogen brengen.

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotel Ravel Hilversum

Alle klachten die gemeld zijn door