Klacht: Hotel Palm Dor Side is niet te doen

op 12 juli 2012 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Ik ben samen met mijn dochter in het Palm Dor hotel in Side Turkye. Het hotel moet een 4 sterren zijn maar is het niet. Er lopen hier prostituees in en uit met klanten. Geen wcpapier. Gebruikte handdoeken op de kamer. In de schone wc zit nog ontlasting. Bedden vol met haar. Bad vol met haar. Geen all incl.bandje gekregen en kunnen nu daar ook geen gebruik van maken. Alles in het hotel is dicht. Gisteren geen eten gehad. Vandaag was er bijna geen eten. Sunweb bied mij wat anders aan maar ik moet dan €380,- bijbetalen voor een ander 4 sterren hotel. Buiten deze aanbieding doet men niets. Andere mensen ook uit Nederland 3 volwassenen en een kind krijgen 2 maal een 1 persoons bed. Er ligt kauwgom op de vloer in de kamers. Er wordt in de kamers niet schoongemaakt. Er is 3 à 4 man personeel. De Hamam is dicht inclusief het binnenbad. De airco doet het niet. De verlichting doet het niet. De glijbanen van het zwembad zijn dicht. Enzovoort enzovoort. We zijn al 2 dagen van onze vakantie kwijt.

Een ander hotel 5 sterren als compensatie, geen bijbetaling. We zijn met ongeveer 17 man vrouw en kinderen. We zijn allemaal al 2 dagen van onze vakantie kwijt. En als het niet anders kan het complete bedrag terug inclusief visum.

Ik krijg de algemene voorwaarden niet open en kan deze niet lezen. Ik ga alleen akkoord om verder te kunnen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

SunWeb

Heeft op 13 juli 2012 om 11:39 geantwoord

Wij vinden het ontzettend vervelend voor u dat uw vakantie zo is gestart. Vandaag om 14.00 uur (Turkse tijd) komt onze reisleiding naar u toe. Heeft u vragen, dan kunt u deze aan haar stellen. Wij wensen u nog een prettige vakantie toe. Afdeling Webcare Sunweb Vakanties

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van SunWeb beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door James70