Klacht: hotel meredian Bulgarije

op 02 juli 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Hotel Meredian is Bulgarije is alles behalve. Personeel onvriendelijk en onervaren. allemaal jonge gastjes die nog geen ervaring hebben . Eten was middelmatig maar bij avondeten die tot 21u duurde. kon je al om 20.15 geen grill of dergelijks krijgen, alles al opgeruimd. dit kan toch niet. dan geen borden of bestek, altijd wel iets. rond het zwembad was echt vies en vuil. nooit werd er iets opgeruimd. animatie s’avonds gewoon niks.overbevolkt. kamers sober zeker geen 4sterren waard. tranfer naar luchthaven was ook erbarmelijk. oude bus. enkel Elien neckermann assisenta was goed. en deze nam dan onslag na 1 maand wegens geen appresatie. ik weet niet waar neckermann mee bezig is maar zo een bedrog nee gaat er bij mij niet in

dit hotel moet uit boek gescrapt worden of aanbevolen worden als 2sterren hotel in plaats van 4. ik zou toch tussenkomst willen bij deze
reclame is het zeker nie voor neckermann

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

8 maanden geleden - Geachte mevrouw van Daele, Hartelijk dank voor het uiten van uw klacht. Spijtig te horen dat uw vakantie niet naar wens is geweest. Vraag is: Heeft u uw ongenoegen geuit bij de receptie van het hotel of bij onze reisleiding ter plaatse? Is dit geprobeerd te verbeteren? U bevindt zich op klacht.nl van Neckermann Reizen Nederland. Neckermann Nederland en Neckermann België zijn 2 aparte bedrijven en werken ook ieder apart, met eigen werkwijzes, kantoren en aanbod. Wij kunnen u dan ook helaas niet verder helpen met uw klacht en raden u aan contact op te nemen met Neckermann België. Zij zijn te bereiken op: De Vakantielijn: 070 233 906 (vanuit het buitenland +32 70 233 906), te bereiken: ma - vrij: 8u-22u; zat: 9u-18u; zon: 10u-22u (€ 0,30 piekuren / € 0,30 daluren per minuut). Heel veel succes gewenst! Het spijt ons u niets anders te kunnen mededelen. Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen Nederland

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 03 juli 2016 om 06:25 geantwoord

Mevrouw heeft geboekt bij Neckermann België en niet bij Neckermann Nederland. Neckermann Nederland en Neckermann België werken ieder apart en hebben hun eigen procedures en werkwijzes.

Dit betreft de klacht.nl pagina van Neckermann Nederland.
Om deze reden kunnen wij de klacht van mevrouw helaas niet in behandeling nemen. Mevrouw zal contact op moeten nemen met Neckermann België.

Alle klachten die gemeld zijn door VANDAELE RIA