Klacht: Hotel Mar Ski

op 24 juli 2015 over GoGo in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik vond het verschrikkelijk. Ik heb een voedselvergiftiging gehad, de lattenbodem lag bijna helemaal uit mijn bed, de airco lekte op de grond waardoor de kamer helemaal nat werd. Ontzettend onvriendelijk personeel en we hadden all inclusive geboekt maar er zat gewoon helemaal niks bij!! Als je ergens om vroeg reageerden ze chagrijnig dat het er niet bij zat. Als je een probleem had gereageerden ze met oké ja, oké uhu omdat ze nauwelijks engels konden. Dit hotel krijgt echt een dikke nul. Zonde van mijn geld. En ik vind dat de reisleiding me beter kon helpen met de voedselvergiftiging want toen we vroegen of we een ander hotel zouden kunnen krijgen zeiden ze dat dat heel moeilijk zou worden en heb er daarna niks meer van gehoord. Toen dacht ik laat maar, maar nu denk ik, ik heb wel 700 p.p betaald! voor een service van niks dus.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg.

Alle klachten die gemeld zijn door Jade