Klacht: hotel gesloten,pas na aankomst bekend !!

op 06 september 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

wij hadden voor vrijdag tot en met zondag hotel den halder geboekt,maar terwijl we in valkenburg waren bleek dat het hotel gesloten was!nu probeerde ik al 2 weken contact te krijgen met het hotel via mail en telefoon in verband met het plaatsen van een babybedje,maar op beide werd nooit gereageerd,en het vaste nr van het hotel bleek afgesloten,dus vlak voor vertrek groupon gebeld;die zouden contact zoeken met het hotel!dit was om 10 uur in de ochtend
na aankomst bleek om 1 uur dat het hotel gesloten was,volgens de persoon die mij belde namens het hotel vanwege overlijden van de werknemer met de juiste papieren,dinsdag werd er nieuw personeel aangenomen en woensdag waren we welkom… dus stonden we daar!om lang verhaal kort te maken,zeeeeeer vaak contact opgenomen met groupon,elke keer werd beloofd word opgelost,om 4 uur werd ik teruggebeld,ik kreeg mn geld van de bon terug en de kosten werden aangevuld tot 170 euro,de kosten van het hotel waar we wel terecht konden incl.ontbijt zoals ook bij de deal zat,MAAR:we hadden recht op 3 gangen diner,koffie met vlaai en fles wijn!!hij zei geen probleem ik ga het doorzetten en bel je zo terug!ga maar lekker naar het hotel en ik bel je zo…(ondertussen was ons o zo gezellige weekend al een ware hel door alle stress,stond ik daar op straat met een baby van 6 maanden) nou het is inmiddels dinsdag bijna 11 uur,heb totaal 19 keer gebeld met een tijdsduur van 3 1/2 uur,word steeds gezegd we zetten het door naar hogere afdeling,u word over uur gebeld of we gaan het nu in behandeling nemen,elke keer een andere smoes,moest foto\\\\\\\”s van de bonnen sturen,ook allang gedaan,meeeeerdere malen ook gemaild,mn geduld is op,mijn enige fout is het niet googelen van hotel den halder in valkenburg,dan had ik gezien dat ik nooit mijn zuurverdiende centjes in deze bon had moeten investeren!!wens een oplossing en ga niet nog eens 3 dagen wachten!ze willen de bon terugbetalen en 40 euro credits geven en heb meerdere malen laten weten daar NIET mee akkoord te gaan!wil mn kosten terug en heb niet eens koffie met gebak op of fles wijn,declareer mn hotelkosten en ons diner met paar drankjes,mn gsm rekening is denk ik nog hoger dan de rekening van t hotel door dit gedoe!!daar heb ik nog maar niet eens een declaratie op ingedient

ik wil mijn gemaakte kosten 244.10 gewoon netjes terugbetaald en niet meer steeds van t kastje naar de muur gestuurd te worden!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 07 september 2016 om 10:22 geantwoord

Beste mevrouw Bender,

Vervelend om te vernemen dat u geen gebruik heeft kunnen maken van uw Groupon.

We hebben het voor u nagekeken en we hebben onze gesprekken beluisterd en nergens word er een vergoeding beloofd.

Een vergoeding zou met groupon besproken worden, is door collega Mirac aangegeven.

Echter is er gebleken dat u bij uw eerste gesprek aangeeft dat u wel een annulerings mail heeft ontvangen van het hotel en daarbij heeft u aangegeven dat u nog thuis was.

In het gesprek 15 minuten later geeft u aan dat u voor het hotel staat en dat u nergens vanaf weet.

Tot mijn spijt kunnen wij u door deze redenen geen bedragen/ telefoon kosten vergoeden.

Ook zien dat uw voucher is terugbetaald en u in dit geval een terugbetaling zult ontvangen van 89.00 euro.

Voor het ongemak zijn wij bereid u een geste aan te bieden van 40.00 credits.

indien u niet akkoord gaat dan raden wij u aan om contact op te nemen met de partner voor een passende oplossing.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door morreltje