Mijn Klacht:
Ik ben vanaf Maart 2015 bezig om My Flavours duidelijk te maken dat ik geen Hotelcard wil hebben.(zou hem hebben ontvangen ??????).
Vanaf Maart heb ik al meerdere malen contact hierover gehad met My Flavours ( via mail en telefonisch).
Via mail krijg je geen enkele reactie, telefonisch staan ze je te woord en vervolgens hoor je niets meer van ze.
Nu heeft My Flavours MKBusiness Incasso ingeschakeld en krijg ik een aanmaning thuis om over te gaan tot betaling.
Ook hen heb ik via de mail proberen te contacteren, maar ook hier krijg je geen respons.
Telefonisch heb ik 3x het nummer wat erbij staat gebeld, hiervoor moet je €0,30 euro cent per minuut betalen met een maximum van €15,00.
Nu je raad het al het heeft mij 3x €15,00 gekost en nog geen contact.
Gewenste Oplossing:
Ik wil van de rekening van die Hotelcard af.
(Een hotelcard die ik niet wil hebben en nooit heb ontvangen).