Mijn Klacht:
My Flavours belde mij dat ik een reis gewonnen had. Moest mijn banknummer doorgeven en alles zou geregeld worden. Dom…dat weet ik, maar ben 17 en heb er nog niet echt veel verstand van. In de bevestings email staat dat ik een hotelkaart heb aangeschaft van €59,95. Binnen 3 dagen stuur ik een email met dat dit niet de bedoeling was en dat ik afzie van de aankoop. Waarvan ik niet eens wist dat ik die gedaan had. Geen gehoor. Nog paar emails. Geen gehoor. Inmiddels geld van mijn rekening afgeschreven en heb ik kunnen storneren. Nu heb ik een incassobureau achter mij aan. En na 7 emails nog niet gehoord van MyFlavours.
Beste mevrouw Valies,
Er is inderdaad iets misgegaan met de verwerking van uw opzegging, onze excuses daarvoor. Wij zullen het incasso dossier sluiten.
Met vriendelijke groeten.
Klantenservice.
En denk je er vanaf te zijn. is er vandaag weer een emailtje binnen gekomen van het incassobureau.
Betreft: Gerechtelijke procedure, Zwolle, 10 juli 2015
Geachte mevrouw Valies,
Wederom hebben wij ondanks eerdere aanmaningen geen, volledige, betaling mogen ontvangen.Wij zullen uw dossier overdragen aan onze juridische afdeling om een rechtszaak op te starten. Dit brengt extra kosten met zich mee, welke minimaal € 510,98 bedragen. Deze kosten komen geheel voor uw rekening.
Gewenste Oplossing:
Als ze het incassodossier daadwerkelijk sluiten.