Klacht: geen mail ontvangen over bevestigingbetaling

op 23 februari 2015 over Hotel Card in de categorie Hotel Card

ik kreeg 29 januari 2015 bericht dat ik niet betaald had voor de hotelkaart die werd door route mobiel aanbevolen alsnog heb ik die dag het bedrag overgemaakt aan Nienke De Jong op het iban nummer wat werd vermeld ik heb tot heden 23 februari geen bevestiging ontvangen van betaling terwijl het wel afgeschreven is van mijn rekening ik heb ook nog geen hotelcard ontvangen. Het gaat om een bedrag van 15 euro. ik heb heden 23 februari 2015 contact gehad met route mobiel en zij vertelde mij dat je ook een gratis kaart kon krijgen via het gegeven telefoonnummer wordt vermeld dat het druk is en dat ik een andere keer moet bellen.Ik vind het nogal vreemd gaan met die hotelcard ook lezend naar andere klachten daarom wil ik mijn 15 euro terug en ook niet voor volgende jaren betalen of in jullie bestand staan.

wanneer de hotelcard wordt ontbonden en als mijn geld is teruggestort

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotel Card

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotel Card nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Emiek