Klacht: Betaling

karin009 op 27 oktober 2015 over Hotel Card in de categorie Hotel Card

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb de €59 die ik moest betalen allang betaald. Maar op eenof andere manier is er iets niet goed gegaan.
Ik wordt nl vanaf augustus bestookt met mail van een incasso bureau
Het is nu zo ver dat ze met een recht zaak dreigen
Het vervelendste is dat, dat bureau op geen enkele manier te bereiken is
Wat moet nu doen om te bewijzen dat ik al betaald heb

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als er eindelijk eens goed naar de administratie gekeken wordt en dat er een eind komt aan die vervelende mailtjes

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotel Card

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotel Card nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door