Klacht: Bedrag Hotelkaart onterecht afgeschreven

op 13 juli 2015 over Hotel Card in de categorie Hotel Card

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik werd enige tijd geleden door Myflavours gebeld dat ik een hotelkaart had gewonnen nadat ik ooit met een enquête zou hebben meegedaan. Het enige wat ik hoefde te doen was een bedrag van 59,95 te betalen. Helaas heb ik toen mijn gegevens + bankrekeningnummer doorgegeven. Ik zou per email een bevestiging krijgen en dan alsnog een keuze kunnen maken om de hotelkaart te nemen of er van af te zien door op de email te reageren. Op 15 april kreeg ik de bevestiging en heb meteen daarop een reactie gestuurd dat ik toch geen gebruik wilde maken van de hotelkaart. Op 25 april ontving ik een email met codes om de hotelkaart te activeren binnen 10 dagen op www.hoteldreams.nl. Daarop heb ik weer een email gestuurd dat ik geen gebruik wilde maken van de hotelkaart. Op 21 mei kreeg ik een email dat er een bedrag van 59,95 gefactureerd gaat worden. Uiteraard heb ik daar ook weer op gereageerd. Ik heb op al mijn emails die ik heb gestuurd naar info@myflavoursoutlet.com nooit een reactie gekregen. Ik heb toen gebeld met de klantenservice van Myflavours. Er werd mij gevraagd of ik wel binnen 10 dagen op de bevestiging had gereageerd dat ik wilde afzien van de hotelkaart en moest een screenshot toesturen van mijn verzonden email. Het bedrag zou dan niet meer gefactureerd worden werd mij verteld. Naar aanleiding van het telefoongesprek heb ik een screenshot gestuurd. Op 28 mei is alsnog het bedrag van 59,95 van mijn rekening afgeschreven. Ik heb toen nogmaals met de klantenservice gebeld. De medewerker kon inderdaad zien dat ik meerdere emails had gestuurd en zou een notitie maken naar de juiste afdeling. Die afdeling zou binnen een paar dagen contact met mij opnemen. Per email en telefoon heb ik nooit meer iets vernomen.

Afgelopen vrijdag (10-07-2015) heb ik weer met ze gebeld en de maandag daarop zou ik meer horen. Werd ik weer gevraagd een screenshot te sturen van het bewijs van afzeggen. Ik word hier moedeloos van.

Gewenste Oplossing:

Ik wil het geld terug dat door My Flavours van mijn rekening is geschreven. Het gaat om een bedrag van 59,95 euro.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotel Card

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotel Card nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dvanahee83