Klacht: hotel

op 19 oktober 2016 over Travelbird in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hadden een stedentrip naar Valencia geboekt. Jammer genoeg was er geen bar aanwezig, wat wel op de site van het hotel vermeld stond. Er lag trouwens wel een uitgebreide drankenlijst van de bar die er opeens niet meer was op onze hotelkamer. Het hotel ets verder weg van het centrum en daardoor waren er geen barretjes in de buurt waar je nog een laatste afzakkertje kon nemen. Daarom hadden we speciaal gelet op een bar. Het personeel was niet zo vriendelijk en klantgericht. Maar ach ja, we zijn toch maar weinig in het hotel was onze gedachte.
Halverwege de reis ging de airco kapot. Het was 36 graden overdag. In de hotelkamer liep de temperatuur gauw op tot 32 graden. Dat was niet uit te houden. Het personeel sprak opeens geen engels meer en we kregen geen andere kamer. Het was op een verdieping uitgevallen. Er waren geen tegemoetkomingen van het hotel en het personeel liet ons zelfs aan de balie staan.
We kregen 20 euro aangeboden als tegemoetkoming en ook nog in een tegoedbon. Jammer een gemiste kans…. Ontevreden over de afhandeling

Gewenste Oplossing:

alle reisbescheiden op tijd geleverd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travelbird

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Travelbird nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door scouts